ابحث عن اى شى ترنيمة - فيلم - عظة - اخبار المسيحين - اضطهاد المسيحيين هنا

بحث مخصص

اشترك فى المدونة

ادخل ايميلك وتابع كل ما هو جديد

Delivered by FeedBurner

Wednesday, June 30, 2010

انا بنتهى من قبل حتى ما ابتدى .. ترنيمة جميلة جدا للمرنمة مريم بطرس



انا بنتهى من قبل حتى ما ابتدى
ترنيمة رائعة جدا



كلمات الترنيمة


انا بنتهى من قبل حتى ما ابتدى
يافرحه ليه عماله عنى بتبعدى
مريم يا امي و ام ربى وسيدى
مت وبمثل ان جوايا حياه

يا عدرا انا حزنى وصل اخر مدي
وزاد اوووى حملى وهمى
بكتب وبحكيلك يا امى
ودموعى نازله ع الورق ومغرقاه

مريم يا ام النور انا جوايا ليل
وبتقل حملى مشفتش مثيل
قولى ليسوع يرحمنى من حملى التقيل
غرقان فى بحر من التعب عاوز نجاه

مشاكلى ياعدرا دى فوق الاحتمال
وهموم سنينى اتكومت زى الجبال
ما فرحت واتهنيت ولا بيرتاحلى بال
محتاج يا امى تسندينى بالصلا

يا عدرا انا حزنى وصل اخر مدي
وزاد اوووى حملى وهمى
بكتب وبحكيلك يا امى
ودموعى نازله ع الورق ومغرقاه

لتحميل الترنيمة اضغط هنا
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 comments:

Post a Comment

لا تقراء وترحل
اضف تعليقا