ابحث عن اى شى ترنيمة - فيلم - عظة - اخبار المسيحين - اضطهاد المسيحيين هنا

بحث مخصص

اشترك فى المدونة

ادخل ايميلك وتابع كل ما هو جديد

Delivered by FeedBurner

Tuesday, August 31, 2010

هدية فى ايديا " السى دى الاصلى " فريق الحياة الافضل "

هدية في إيديا: شريط ترانيم جديد للأطفال سيستمتع به الأطفال والكبار. موسيقي ممتعة وقصة مثيرة وتراث الترانيم التي أحببناها يعاد صياغته بصورة جميلة . تدور القصة حول مجموعة أطفال يقومون بزيارة محل لعب ضخم حيث يأخذ كل منهم هدية. ولكن تتركز القصة حول هدية خاصة جدا يحصل عليها واحد من الأطفال. ويكتشف الأطفال العطية العظيمة التي لنا جميعا. لا تفوت هذا الشريط




النسخة الاصلية
شريط ( هديه في ايديا )
فريق " الحياة الافضل "

الترانيم

مقدمه
انا فرحان قوي
لما بارتل
ماشي أنا
أشدو لاسم الرب الهادي
أنا نفسي
أ ن ج ي ل
الكتاب المقدس الثمين
ده كل العالم في إيدين الله
علمني أن أعمل رضاك
يشوع دخل الحرب في أريحا
ليس لي فضة
اسم يسوع أحلي الأسماء
اسم حبيبك إيه؟
لو يسوع في مركبي
قلبي أنت خايف ليه؟
إلهي كبير
قلبي الصغير
عين في الضلمة
النور اللي في قلبي
صممت أني أتبع يسوعي
أنا لست جندي
يسوع قرب يجينا
دندنة بيبى


Size : 71 MB

للتحميل اضغط هنا
اتمنى ان الموضوع يعجبكم
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

1 comments:

Anonymous said...

sooo amazing thnx you better life team .. good luck

Post a Comment

لا تقراء وترحل
اضف تعليقا